Tizenkettedik alkalommal rendezzük meg content marketing versenyünket, amelyre az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői.
▰ Mit értünk tartalomalapú marketingmegoldás alatt?
Minden olyan kommunikációt, amely egy hirdetői vagy megbízói üzenetet valamiféle tartalmi megoldás segítségével kíván eljuttatni a fogyasztók (olvasók, nézők, hallgatók, befogadók, felhasználók) felé. Ilyen megoldások közé tartozik tehát az összes olyan tartalom, amely elsődlegesen hirdetői szándék eredményeként jött létre.
▌A VERSENY CÉLJA
Díjazni azokat a médiamegoldásokat, amelyek úgy szolgálják ki a hirdetői igényeket, hogy közben minőségi tartalmat kínálnak a fogyasztóknak.
A gyorsan változó médiapiacon az utóbbi időben egyre inkább terjednek a tartalomba ágyazott marketingcélú megjelenések. Bár sokan a hagyományos értelemben vett független média meggyengüléseként tekintenek erre a jelenségre, nekünk meggyőződésünk, hogy létezik ennek a műfajnak olyan minőségi válfaja, ahol sem a hirdető, sem a médium, sem pedig a közönség érdekei nem szenvednek csorbát. A CMA 2025 versenyen ezeket a megoldásokat keressük és díjazzuk.
▌A VERSENY FŐKATEGÓRIÁI
A) FŐKATEGÓRIA - szektorok szerinti bontás
Iparági szektorok szerinti bontásban zajlik, ezért az egyes kommunikációs csatornákon futott (például nyomtatott lap, weboldal és mobilapplikáció) tartalommarketing aktivitások csatornánként is nevezhetők. Ebbe a kategóriába az integrált, hosszútávú, stratégiai megközelítésű tartalommarketing megoldásokat várjuk.
B) FŐKATEGÓRIA - eszközök és csatornák szerinti bontás
Ide az alkalmazott eszközök és csatornák (pl. médiatípus) szerinti bontásban lehet nevezni a hosszútávú tartalommarketing megoldásokat, a többcsatornás, több eszközön, illetve médiatípusban futó kampányok nevezéseit értelemszerűen az integrált alkategóriába várjuk.
C) FŐKATEGÓRIA - tartalom alapú, kampányszemléletű aktivitások
Ide a tartalomalapú egyszeri/kampányszemléletű aktivitások nevezhetők eszközök szerinti bontásban.
▌NEVEZÉSI FELTÉTELEK
Nevezhető bármely olyan médiatermék (pl. kiadvány, televíziós vagy rádiós műsor, videó, weboldal, blog, mikroblog, közösségioldal-csatorna, mobilapplikáció stb.), vagy médiatermék részlete (például cikk, műsorszám), amely 2024. május 20. és 2025. május 5. között került nyilvánosságra Magyarországon, illetőleg magyarországi közönségnek is szánva.
▌NEVEZÉSI HATÁRIDŐK ÉS DÍJAK
ELSŐ NEVEZÉSI HATÁRIDŐ | 2025. május 5. (23:59)
Nevezési díj az első határidőig: 49 900 Ft + áfa / nevezés
Csoportos nevezési díj 3. nevezéstől: 44 900 Ft + áfa
MÁSODIK NEVEZÉSI HATÁRIDŐ | 2025. május 12. (23:59)
Nevezési díj május 5-12. között: 59 900 Ft + áfa / nevezés
Csoportos nevezési díj 3. nevezéstől: 54 900 Ft + áfa
UTOLSÓ ESÉLY NEVEZÉSI HATÁRIDŐ | 2025. május 15. (23:59)
Nevezési díj május 13–15. között: 69 900 Ft + áfa / nevezés
Csoportos nevezési díj 3. nevezéstől: 64 900 Ft + áfa
A versenyre való regisztráció a nevezési díj elfogadásának, megrendelésnek minősül, és fizetési kötelezettséget von maga után. Minden bejelölt kategória külön nevezésnek minősül.
A nevezési lap alapján kiállított átutalásos számlát e-mailben küldjük.
Amennyiben a nevezési díj nem érkezik be 2025. május 23-ig, a pályamunka nem kerül elbírálásra.
▌A VERSENY MENETE
Első nevezési határidő: május 5.
Második nevezési határidő: május 12.
Utolsó esély nevezési határidő: május 15.
Díjátadó: -