CONTENT+MARKETING AWARD 2025

Tizenkettedik alkalommal rendezzük meg content marketing versenyünket, amelyre az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői.

▰ Mit értünk tartalomalapú marketingmegoldás alatt?
Minden olyan kommunikációt, amely egy hirdetői vagy megbízói üzenetet valamiféle tartalmi megoldás segítségével kíván eljuttatni a fogyasztók (olvasók, nézők, hallgatók, befogadók, felhasználók) felé. Ilyen megoldások közé tartozik tehát az összes olyan tartalom, amely elsődlegesen hirdetői szándék eredményeként jött létre.


A VERSENY CÉLJA

Díjazni azokat a médiamegoldásokat, amelyek úgy szolgálják ki a hirdetői igényeket, hogy közben minőségi tartalmat kínálnak a fogyasztóknak.

A gyorsan változó médiapiacon az utóbbi időben egyre inkább terjednek a tartalomba ágyazott marketingcélú megjelenések. Bár sokan a hagyományos értelemben vett független média meggyengüléseként tekintenek erre a jelenségre, nekünk meggyőződésünk, hogy létezik ennek a műfajnak olyan minőségi válfaja, ahol sem a hirdető, sem a médium, sem pedig a közönség érdekei nem szenvednek csorbát. A CMA 2025 versenyen ezeket a megoldásokat keressük és díjazzuk.



A VERSENY FŐKATEGÓRIÁI

A) FŐKATEGÓRIA - szektorok szerinti bontás
Iparági szektorok szerinti bontásban zajlik, ezért az egyes kommunikációs csatornákon futott (például nyomtatott lap, weboldal és mobilapplikáció) tartalommarketing aktivitások csatornánként is nevezhetők. Ebbe a kategóriába az integrált, hosszútávú, stratégiai megközelítésű tartalommarketing megoldásokat várjuk.

B) FŐKATEGÓRIA - eszközök és csatornák szerinti bontás
Ide az alkalmazott eszközök és csatornák (pl. médiatípus) szerinti bontásban lehet nevezni a hosszútávú tartalommarketing megoldásokat, a többcsatornás, több eszközön, illetve médiatípusban futó kampányok nevezéseit értelemszerűen az integrált alkategóriába várjuk.

C) FŐKATEGÓRIA - tartalom alapú, kampányszemléletű aktivitások
Ide a tartalomalapú egyszeri/kampányszemléletű aktivitások nevezhetők eszközök szerinti bontásban.



NEVEZÉSI FELTÉTELEK

Nevezhető bármely olyan médiatermék (pl. kiadvány, televíziós vagy rádiós műsor, videó, weboldal, blog, mikroblog, közösségioldal-csatorna, mobilapplikáció stb.), vagy médiatermék részlete (például cikk, műsorszám), amely 2024. május 20. és 2025. május 5. között került nyilvánosságra Magyarországon, illetőleg magyarországi közönségnek is szánva.
 

 

NEVEZÉSI HATÁRIDŐK ÉS DÍJAK

ELSŐ NEVEZÉSI HATÁRIDŐ | 2025. május 5. (23:59)
Nevezési díj az első határidőig: 49 900 Ft + áfa / nevezés
Csoportos nevezési díj 3. nevezéstől: 44 900 Ft + áfa
 
MÁSODIK NEVEZÉSI HATÁRIDŐ | 2025. május 12. (23:59)
Nevezési díj május 5-12. között: 59 900 Ft + áfa / nevezés
Csoportos nevezési díj 3. nevezéstől: 54 900 Ft + áfa

UTOLSÓ ESÉLY NEVEZÉSI HATÁRIDŐ | 2025. május 15. (23:59)
Nevezési díj május 13–15. között: 69 900 Ft + áfa / nevezés
Csoportos nevezési díj 3. nevezéstől: 64 900 Ft + áfa

 

A versenyre való regisztráció a nevezési díj elfogadásának, megrendelésnek minősül, és fizetési kötelezettséget von maga után. Minden bejelölt kategória külön nevezésnek minősül.

A nevezési lap alapján kiállított átutalásos számlát e-mailben küldjük.
Amennyiben a nevezési díj nem érkezik be 2025. május 23-ig, a pályamunka nem kerül elbírálásra.

 

A VERSENY MENETE

Első nevezési határidő: május 5.
Második nevezési határidő: május 12.
Utolsó esély nevezési határidő: május 15.

Díjátadó: -