ZSŰRIZÉSI SZEMPONTOK

  • A nevezett anyag mennyire valósítja meg a hirdető céljait.
  • A nevezett anyag mennyire felel meg a célcsoport médiával kapcsolatos elvárásainak.
  • A nevezett anyag kivitelezésének minősége.
  • A nevezett anyag eredetisége, kreativitása.
     

SCAMEK, RÉGI ÖTLETEK ÉS ADAPTÁCIÓK

Díjat csak eredeti ötleteket megvalósító és ténylegesen megvalósult alkotásoknak ítélhet a zsűri. Adaptációkat a zsűri nem tekinti eredeti ötletnek.

A ZSŰRIZÉS MENETE

ELSŐ KÖR: online zsűrizés
Minden zsűritag pontozza az alkotásokat 1-10-es skálán. A zsűritagok pontszámainak átlaga alapján határozzuk meg a shortlistet, amelyen legfeljebb a nevezések 50 százaléka, valamint 6,0-s átlagpont feletti alkotás szerepelhet. Ha egy kategóriában nincsen legalább 6,0-ra pontozott alkotás, az adott kategóriában nincs döntős.

MÁSODIK KÖR: személyes zsűrizés
A döntőbe jutott alkotásokból személyes zsűrizésen választjuk ki a díjazottakat. A zsűrinek joga van egy alkotást más kategóriába átsorolni, ha úgy érzi, hogy annak ott nagyobb relevanciája van. A zsűri tagjai saját kampányaikra, illetve az ügyfeleik és azok közvetlen riválisainak más ügynökség által készített munkáira nem szavazhatnak.

 

DÍJAK

A zsűrinek az arany, ezüst és bronz díjak mellett jogában áll különdíjakat, illetve egyéb speciális díjakat is létrehozni. Amennyiben a zsűri nem ért egyet egy nevezés kategóriába való besorolásával, joga van áthelyezni és másik kategóriában értékelni. Vitás kérdésekben a zsűrielnök dönt.

 

 

ZSŰRIELNÖK ⇲

Kocsis Dániel

Kreatív Stratéga

Republic Group

A Republic Group vezető kreatív stratégája, a most! reklámügynökség stratégiai vezetője vagyok. Szerintem a kampányoknak nem az a feladatuk, hogy díjakat nyerjenek. A díjaknak a feladatuk, hogy elismerjék a márkacélokat koherensen, leginkább és legötletesebben szolgáló kampányokat és alkotóikat.

ZSŰRITAGOK ⇲

Czabányi Enikő

social media és PR expert

Telekom

10. éve dolgozik a Telekomnál, a BrandComms HUB csapat tagjaként. Célja, hogy folyamatosan új kommunikációs megoldásokat, ötleteket hozzon a márkaépítésbe és a tartalomgyártásba. Jelenleg social media és PR szakértőként felel a márka social media tartalmaiért, azok megújításáért, contentek stratégiai tervezéséért, továbbá az influencerekkel való együttműködésekért is. 
Három éve hozta létre, és azóta sikeresen vezeti a Telekom saját, tehetséges fiatalokból álló tartalomgyártó csapatát, a Kraft Agencyt, ami a vállalat saját belső ügynöksége. 
 

Gulyás Lídia

Creative Content Director

Artificial Group

Az Artificial Group kontent divíziójának a kreatívigazgatója. 15 éves tapasztalattal rendelkezik online, social media és influenszer marketing terén, de dolgozott fotósként, PR menedzserként, újságíróként és illusztrátorként is a világ különböző pontjain. A hazai reklámvilágban 9 éve tevékenykedik, az Artificial Groupnál lassan 7 éve dolgozik díjnyertes kampányokon. 2020-ban a Cannes Young Lions világversenyen a döntőbe jutott, 2021-ben pedig elnyerte az Év Fiatal Stratégája díjat.

Horváth Andrea

Head of Marketing

McDonald’s

14. éve dolgozik a McDonald’s-nál, ez idő alatt számos területtel foglalkozott a marketing terén. Jelenleg marketing vezetőként a márka menü stratégiájának kialakításáért és formálásáért felel, felölelve a vállalat customer insight és lokális marketing építő tevékenységének vezetését. Szívén viseli, hogy a jóízű és élménygazdag pillanatokat szerezhessen minden Mekibe látogató vendégnek, a márkát kulturálisan releváns szálakon építse, figyelembe véve a fogyasztók mai igényeit és érdeklődését.

Jávor Bence

kreatívigazgató

Intren

Az Intren kreatívigazgatója. 15 éve reklámos, 1 CMA Grand Prix büszke tulajdonosa. Emellett vegetariánus, absztinens, hidegvizes úszó. Mindhármat 1-1 videónak köszönheti. Erősen hiszi, hogy egy kontent nem csak megeszi az idődet, hanem meg tudja változtatni az életed.

Leszák Tamás

fejlesztési vezető, stratégiai tanácsadó

Lounge Communication

Pályáját gazdasági újságíróként kezdte, majd az elmúlt 11 évben neves ügynökségeknél dolgozott account directori, stratégiai tanácsadói pozíciókban. A Lounge Communication kötelékében több mint hat éve tevékenykedik stratégiai tanácsadóként, fejlesztési vezetőként. Elsősorban az energetikai, közszolgáltatási témájú ügyfelekért felelős csapat vezetője, emellett FMCG, ingatlanpiaci, innovációs, pénzügyi kommunikációs területen, valamint a médiatréningek tartásában, a public affairs és a válságkommunikáció területén is jelentős tapasztalatot szerzett.

Papp Olivér

szerkesztő-újságíró

Kreatív

Papp Olivér 2023 októbere óta a Kreatív szerkesztője, korábban a Magyar Narancsnál dolgozott, mint gyakornok. Legfőbb érdeklődési területei a politikai kommunikáció és a magyar média helyzete, különösen annak függetlensége. Hisz a párbeszéd és a nyilvános vita fontosságában, szerinte ezek kulcsfontosságú tevékenységek ahhoz, hogy a társadalom fejlődjön és igazán működőképes legyen. Közéleti és kommunikációs szakmai érdeklődése mellett előszeretettel foglalkozik zenei témákkal, szerinte a művészet közelebb hozza az embereket, ezért érdemes odafigyelni és értő füllel fogyasztani azt.

Tóth György

PR & Strategy Director

Mediator

Az eredetileg politológus végzettségű kommunikációs szakember a spin doctor életformát cserélte le az attól lényegében nem is annyira különböző PR-ra. Az elmúlt húsz évben ügynökségeknél – így sajátjában is – töltött be brand- és kommunikációs stratéga és PR-tanácsadói pozíciókat, ügyféloldalon formálta kortárs képzőművészeti intézmény image-ét, vagy épp évekig szervezett dokumentumfilm-fesztivált. Rövid ideig tartó szabadúszás után 2019 óta vezeti a Mediator frissen alakult PR divízióját, amelyet később stratégiai vezetői feladatokkal egészített ki. Zeneőrült, szenvedélyes történetmesélő, aki még mindig olvas nyomtatott lapokat. A Mediator a TrendFM-en futó heti kreatívipari műsora, a ReBrief szerkesztő-műsorvezetője.

Tóth Zsófi

seniorita copywriter, Vállalati Szövegírás Képzés oktató

Dorko

Szövegíróként több mint 10 évet töltött hazai és nemzetközi reklámügynökségeknél, ahol olyan márkákon dolgozott, mint a Coca-Cola, az OTP Bank, a Telekom, a Dreher vagy a Nescafé. Csapatban hét díjat nyert az Arany Pengén, emellett két Lollipop, három Digital Media Best Practice és két Content Marketing Award díjat zsebelt be. 
Ügynökségi karrierjét követően szabadúszóként a Highlights of Hungary kreatív content supervisor-a, a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem szövegírója és szerkesztő-riportere volt. A Tabukról tabuk nélkül című Spektrum televízió által készített dokumentumfilm sorozatban szerkesztőként vett részt. Írt újságot a Cosmopolitan, a Shape és a Kreatív magazinba. Előadott a TEDxYouth-on. A Betone studio-nál a To-do-list podcastet szerkesztette. A SKVOT on-offline schoolban adott elő szövegíró és mesterséges intelligenciával foglalkozó kurzusokat. 
Jelenleg a Dorko divat- és sportmárka content marketing manager-e és a Vállalati Szövegírás Képzés keretén belül, az országban egyedülálló módon fejleszt marketinges-kommunikációs csapatokat szövegírás- és ChatGPT témában.