A Kreatív hetedik alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét. Erre a versenyre az elmúlt év legjobb, influenszerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.
A versenyen minden, Magyarországon bejegyzett ügynökség, illetve reklámanyagot készítő, azt publikáló vagy megrendelő egyéb cég indulhat. Bármely kereskedelmi vagy társadalmi célú hirdetés nevezhető, ami először 2024. május 20. és 2025. május 5. között került nyilvánosságra Magyarországon.
▌MILYEN KAMPÁNYOKAT LEHET NEVEZNI?
Minden olyan kommunikációs megoldást, amely az elmúlt évben zajlott (fentebbi dátum szerint), és egy ügyfélüzenetet a közösségi médiában (is) aktív véleményvezérek, márkanagykövetek, influenszerek segítségével, bevonásával, az általuk készített tartalmakon keresztül juttat el a célközönségéhez.
Influenszer = a közösségi médiában önálló kontent előállításával, általában több ezres követőtábort felépített szereplő, aki képes a rajongótáborát megmozgatni, hiteles, emiatt a márkák keresik vele az együttműködési lehetőségeket.
A médiafelület lehet YouTube, Facebook, Instagram, egyéb digitális közösségi platformok (Snapchat, Vimeo, TikTok, Ask.fm stb.), vagy akár hagyományos médiafelület, saját honlap, céges blog, microsite és rendezvény is. A lényeg, hogy egy vagy több véleményvezér aktív részvétele fontos eleme legyen a kampánynak. A versenyre megrendelők, reklám-, PR-, influenszer- és médiaügynökségek, valamint médiacégek is nevezhetnek.
▌A VERSENY CÉLJA
Az elmúlt években egyre erőteljesebbé vált az influenszer marketing jelentősége a digitális marketing- és PR-csatornákon belül. Ma már szinte alig van olyan – fiatalabb célcsoportokat is célzó – kampány, amelynek ne lenne eleme az influenszer kommunikáció. Általános vélemény azonban, hogy szakmai szempontból nagyon jelentős különbségek vannak az egyes kampányok között minőség, ötletesség és hatékonyság szempontjából.
A Kreatív célja, hogy az Influ-díjazott munkákkal bemutassa és elismerje azokat az influenszer együttműködéseket, amik úgy szolgálták kreatívan és jól beágyazott üzenetek segítségével a megbízói igényeket, hogy közben minőségi, egyben az influenszer személyiségéhez, addigi munkáihoz illeszkedő tartalmat is kínáltak a fogyasztóknak.
▌A VERSENY FŐKATEGÓRIÁI
A) FŐKATEGÓRIÁBAN kreatív ötleten alapuló egyedi influenszermarketing-megoldásokat várunk.
B) FŐKATEGÓRIÁBAN olyan partnerségeket keresünk, amelyek során egy márka közös gondolkodáson alapuló, kölcsönös, közös értékeken nyugvó, ugyanakkor hosszú távon sikeresen működő együttműködést alakított ki egy vagy több influenszerrel.
Mindkét főkategóriának kreáltunk alkategóriákat, részben platform, részben a kampány megrendelői célja alapján.
▌NEVEZÉSI HATÁRIDŐK & DÍJAK
ELSŐ NEVEZÉSI HATÁRIDŐ | 2025. május 5. (23:59)
Nevezési díj az első határidőig: 49 900 Ft + áfa / nevezés
Csoportos nevezési díj 3. nevezéstől: 44 900 Ft + áfa
MÁSODIK NEVEZÉSI HATÁRIDŐ | 2025. május 12. (23:59)
Nevezési díj május 6-12. között: 59 900 Ft + áfa / nevezés
Csoportos nevezési díj 3. nevezéstől: 54 900 Ft + áfa
UTOLSÓ ESÉLY NEVEZÉSI HATÁRIDŐ | 2025. május 15. (23:59)
Nevezési díj május 13–15. között: 69 900 Ft + áfa / nevezés
Csoportos nevezési díj 3. nevezéstől: 64 900 Ft + áfa
A versenyre való regisztráció a nevezési díj elfogadásának, megrendelésnek minősül, és fizetési kötelezettséget von maga után. Minden bejelölt kategória külön nevezésnek minősül.
A nevezési lap alapján kiállított átutalásos számlát e-mailben küldjük.
Amennyiben a nevezési díj nem érkezik be 2025. május 23-ig, a pályamunka nem kerül elbírálásra.
▌A VERSENY MENETE
Első nevezési határidő: május 5.
Második nevezési határidő: május 12.
Utolsó esély nevezési határidő: május 15.
Díjátadó: -