A) FŐKATEGÓRIA - EGYEDI MEGOLDÁSOK
Ide a kreatív ötleten alapuló, egyszeri/alkalmi influenszermarketing-megoldásokat várjuk. Egyedi, kreatív tartalmak, korábban nem megvalósított content-ötletek, kiemelkedő videós és fotós, vagy szövegírói megoldások, különleges kivitelezés – mindaz, amit ebbe a kategóriába nevezni érdemes.

1. Videós megoldások

Ebbe a kategóriába várjuk az alapvetően mozgóképes alapú platformok segítségével – YouTube, Facebook-videó, Vimeo, TikTok, Instagram-videó, Indavideo, Videa, stb. – zajló influencer marketing kampányokat és megoldásokat

I. Short form - TikTok, Reels – max. 1 perces videós tartalmak
II. Long form -  Többperces, vlogjellegű videós tartalmak.

2. Poszt/Story jellegű megoldások

Ebbe a kategóriába várjuk az alapvetően állóképeken és/vagy szövegeken alapuló, erre alkalmas platformok segítségével – Facebook, Instagram, blog, microsite, stb. – zajló influencer marketing kampányokat és megoldásokat.

3. Integrált megoldások

Ebbe a kategóriába várjuk azokat az influencer marketing kampányokat és megoldásokat, amelyek egyszerre több – legalább két: pl. YouTube és Instagram – digitális platformon futottak közösségi véleményvezérek alkalmazásával és tartalmaik között egyaránt fellelhetők mozgóképes és poszt jellegű, képes és/vagy szöveges, vagy akár rendezvényes megoldások.

4. Jótékony céllal készült kampányok,vagy társadalmi problémát központba állító kampányok platformtól függetlenül
5. Influenszer PR-esemény
6. Dolgozói reklámok
7. Egyéb

Az előző kategóriákba nem besorolható kreatív influencermarketing-megoldások.
Pl. podcast, média megjelenés, offline megoldások

  B) FŐKATEGÓRIA: EGYÜTTMŰKÖDÉSEK
Olyan partnerségeket keresünk, amikor egy márka közös gondolkodáson alapuló, kölcsönös, közös értékeken nyugvó, az influenszer profiljába illeszkedő, ugyanakkor hosszú távon sikeresen működő együttműködést alakított ki egy vagy több influenszerrel, amely együttműködés időtartama elérte vagy megközelítette a hat hónapot. (Az elbíráláskor nem számít, hogy jelenleg is tart-e az együttműködés!)

1. Videós együttműködések

Ebbe a kategóriába várjuk az alapvetően mozgóképes alapú platformok segítségével – YouTube, Facebook-videó, Vimeo, TikTok, Instagram-videó, Indavideo, Videa, stb. – zajló influencer marketing kampányokat és együttműködéseket.

I. Short form -  TikTok, Reels – max. 1 perces videós tartalmak.
II. Long form -  Többperces, vlog jellegű videós tartalmak.

2. Poszt/Story jellegű együttműködések
3. Integrált együttműködések

Ebbe a kategóriába várjuk azokat az influencer marketing kampányokat és együttműködéseket, amelyek egyszerre több – legalább két: pl. YouTube és Instagram – digitális platformon futottak közösségi véleményvezérek alkalmazásával és tartalmaik között egyaránt fellelhetők mozgóképes és poszt jellegű, képes és/vagy szöveges, vagy akár rendezvényes megoldások.

4. Long-term brand ambassador

Márkanagykövet jellegű hosszútávú együttműködés, amikor valaki kifejezetten a kampány / márka arca lesz, akár ATL fronton is.

5. Jótékony céllal készült kampányok, platformtól függetlenül
6. Self-branding
7. Egyéb

Az előző kategóriákba nem besorolható kreatív influencer együttműködések.