ZSŰRIZÉSI SZEMPONTOK

Kategóriák értékelése:

A) FŐKATEGÓRIA

  • Az alapötlet eredetisége, kreativitása, innovativitása.
  • A nevezett anyag kivitelezésének minősége.
  • Eredményesség, kitűzött cél és közönség elérése.

 

B) FŐKATEGÓRIA

  • Az alapötlet eredetisége, kreativitása, innovativitása, figyelembe véve a hosszú távú együttműködésben rejlő lehetőségek kiaknázását.
  • A tartalom, kivitelezés minősége, figyelembe véve a hosszú távú együttműködésben rejlő lehetőségek kiaknázását.
  • Az influencer-választás relevanciája, kapcsolódása a megbízó márka értékeihez.
  • Eredményesség, kitűzött cél és közönség elérése.

 

SCAMEK, RÉGI ÖTLETEK ÉS ADAPTÁCIÓK

Díjat csak ténylegesen megvalósult alkotásoknak ítélhet a zsűri. Nemzetközi anyavállalattól érkezett adaptáció esetén is szükséges, hogy a kampány tartalmazzon kifejezetten a hazai piacra/közönségre specializált elemeket, amiket kérünk kiemelve, egyértelműen elkülönítve bemutatni a pályázati anyagban.

 

A ZSŰRIZÉS MENETE

ELSŐ KÖR: online zsűrizés
Minden zsűritag pontozza az alkotásokat 1-10-es skálán. A zsűritagok pontszámainak átlaga alapján határozzuk meg a shortlistet, amin legfeljebb a nevezések 50 százaléka, valamint 6,0-s átlagpont feletti alkotás szerepelhet. Ha egy kategóriában nincsen legalább 6,0-ra pontozott alkotás, az adott kategóriában nincs döntős.

MÁSODIK KÖR: személyes zsűrizés
A döntőbe jutott alkotásokból személyes, budapesti zsűrizésen választjuk ki a díjazottakat. A zsűrinek joga van egy alkotást más kategóriába átsorolni, ha úgy érzi, hogy annak ott nagyobb relevanciája van. A zsűri tagjai saját kampányaikra, illetve az ügyfeleik és azok közvetlen riválisainak más ügynökség által készített munkáira nem szavazhatnak.

 

DÍJAK

A zsűrinek az arany, ezüst és bronz díjak mellett jogában áll különdíjakat, illetve egyéb speciális díjakat is létrehozni. Amennyiben a zsűri nem ért egyet egy nevezés kategóriába való besorolásával, joga van áthelyezni és másik kategóriában értékelni. Vitás kérdésekben a zsűrielnök dönt.

 

ZSŰRITAGOK ⇲

Décsi Juli

senior manager

Red Lemon

A BME-n ipari formatervező mérnökként végzett mester szakon, de hamar a kommunikáció világa felé sodorta az élet. Dolgozott magyar tervezőkkel, női magazinoknál, majd 6 évvel ezelőtt pr-osként a Red Lemonnál folytatta a pályafutását. Jelenleg influencer kampányokat tervez, valamint ismert személyek és tartalomgyártók reklám együttműködéseit menedzseli.

Fekete Réka

senior digital and content media manager

Yettel Magyarország

Évek óta figyeli a digitális trendek és az influencer világ alakulását. A Yettelnél stratégiai szemlélettel vezeti az együttműködéseket - hitelességet keresve a zajban. Az értékalapú tartalomgyártásban hisz: egy csendes, de annál erőteljesebb jelenlétben, ami hosszútávon építkezik, valamint autentikus kapcsolatot épít a márka és közönsége között. Kiemelten fontosnak tartja a mentális egészség témáját, amivel ugyan egyre többen foglalkoznak, még mindig nem elég hangos a hazai diskurzusban. Izgatottan várja a zsűrizést, a szakmai vitákat, hiszen az influencer piac pont attól izgalmas, hogy sok esetben megosztó, és folyamatosan formálódik.

Klausz Barbara

senior account manager

Noguchi

10 éves szakmai tapasztalattal a háta mögött számtalan belső és külső kommunikációs - és influencerkampányt, valamint eseményt vezényelt le többek között olyan márkáknak, mint az Asahi, a Dreher, a McDonald’s, a Nespresso, a Pringles, a Springfield vagy a Women’secret.

Mautner Zsófi

gasztroblogger, influenszer

Főzőnő, gasztroblogger, televíziós műsorvezető, szakíró, a magyar gasztronómiai élet egyik legaktívabb egyénisége. Az idén 20. jubileumi évét ünneplő Chili & Vanília gasztroblog háziasszonya, 17 népszerű szakácskönyv szerzője, számos kulináris projekt ötletgazdája.  

Mészáros Luca

creative group head

BeSocial

A szakmában Copywriterként kezdte, majd Creative Group Headként folytatta: kampányok, koncepciók, tenderek és stratégiák tömkelegének megalkotása tapad a kezéhez, amiket volt szerencséje ismert és nagy márkáknak elkészítenie amellett, hogy az ügynökség kreatív csapatát irányítja. Imád ötletelni, lehetetlennek tűnő feladatokat megoldani, alkotni valami egyedit és eljutni a nulláról oda, hogy büszkén nézze vissza az ügyféllel közös munka gyümölcsét!

Paholik Kitti

marketing manager

PFR Group

Paholik Kitti a PFR Group marketing managere, aki közel négy éve erősíti a hazai influencer marketing piac meghatározó ügynökségének csapatát. Karrierjét talent managerként kezdte, majd key account, később projekt- és rendezvénymenedzserként bővítette tapasztalatait. Jelenlegi szerepkörében a cég teljes marketingstratégiájáért felel, beleértve az éves költségvetés megtervezését, a PR és CSR tevékenységek koordinálását, a social media jelenlét irányítását, valamint a szakmai és brandépítő események vezetését.

Papp Olivér

szerkesztő-újságíró

Kreatív

Papp Olivér tavaly 2023 októbere óta a Kreatív szerkesztője, korábban a Magyar Narancsnál dolgozott, mint gyakornok. Legfőbb érdeklődési területe a politikai kommunikáció és a magyar média helyzete, különösen annak függetlensége. Hisz a párbeszéd és a nyilvános vita fontosságában, szerinte ezek kulcsfontosságú tevékenységek ahhoz, hogy a társadalom fejlődjön és igazán működőképes legyen. Közéleti és kommunikációs szakmai érdeklődése mellett előszeretettel foglalkozik zenei témákkal, szerinte a művészet közelebb hozza az embereket, ezért érdemes odafigyelni és értő füllel fogyasztani azt.